Στόχος μας είναι η ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης για την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών σας.
Επιλέξτε μας σήμερα για τις ανάγκες σας για KTM.
Η ΚΤΜ έχει περάσει στη συνείδηση των μοτοσυκλετιστών και του χώρου των δύο τροχών, σαν μια εταιρία που κατασκευάζει κυρίως μοτοσυκλέτες για χώμα, ενώ τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να διεισδύσει και στο χώρο των μοτοσυκλετών δρόμου. Για τα σκούτερ της ΚΤΜ ελάχιστοι γνωρίζουν, τα οποία εμφανίζονται ήδη από τη δεκαετία του ’50. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος
Η KTM, μια νέα και δυναμική εταιρία από την πόλη του Mattighofen της Αυστρίας, στην προσπάθειά της να μεγαλώσει τη γκάμα της, μπήκε από τα μέσα της δεκαετίας του ’50 στον χώρο των scooter. Το ντεμπούτο του πρώτου σκούτερ της ΚΤΜ έγινε το 1956 με το Mirabell 125, ένα τουριστικής αισθητικής μοντέλο.
Το KTM Mirabell κατασκευάστηκε από το 1956 μέχρι το 1960 και χρησιμοποιούσε δύο κυβισμούς.
Αμφότεροι οι κινητήρες ήταν δίχρονοι, είτε με 125, είτε με 150 κυβικά, που κατασκευάζονταν από την Rotax (με άδεια από την Sachs). Οι ιπποδυνάμεις ήταν 5,6 για τον μικρότερο και 8.0 ίπποι για τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Οι τροχοί είχαν διάμετρο 12 ιντσών και το συνολικό βάρος έφτανε στα 125 κιλά.
Η αισθητική των KTM Mirabell ήταν χαρακτηριστικά “γερμανική”: ογκώδες scooter, με μεγάλο, σταθερό μπροστινό φτερό, ενσωματωμένο με την ποδιά, γυμνό τιμόνι, λίγο πιο κομψό, μακρόστενο οπίσθιο τμήμα.
Το ’60 είναι η χρονιά που η ΚΤΜ κάνει ένα βήμα παραπάνω στον τομέα των σκούτερ, θέλοντας και αυτή να συνεχίσει να επενδύει στα σκούτερ, αλλά και να κερδίσει μερίδιο από τις πωλήσεις των σκούτερ στην Ευρώπη – έστω και με λίγα κυβικά – παρουσιάζει τη δεύτερη προσπάθειά της.
Χρησιμοποιώντας και πάλι κινητήρα από άλλον κατασκευαστή (Sachs και πάλι) δημιουργεί τα σαφώς πιο δημοφιλή Ponny 1, που υιοθετούν διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Τα Mecky σταματούν να παράγονται και παραδίδουν σκυτάλη…