Στόχος μας είναι η ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης για την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών σας.
Επιλέξτε μας σήμερα για τις ανάγκες σας για Aprilia.
Η Aprilia ιδρύθηκε το 1945, μετά την λήξη του Β.Π.Π, ως κατασκευάστρια ποδηλάτων, στο Noale κοντά στη Βενετία.
Ιδρυτής της ήταν ο Alberto Beggio, ο οποίος θέλησε να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση για προσιτά μεταφορικά μέσα, στην ανοικοδομούμενη τότε Ιταλία.
To 1968, την εταιρία ανέλαβε ο γιος του Alberto Beggio, Ιvano, o όποιος έπαιξε και τον πιο καθοριστικό ρόλο στην ιστορία της, μετατρέποντας της από μια βιομηχανία κατασκευής ποδηλάτων, σε μια σημαντική, σεβαστή και αναγνωρίσιμη κατασκευάστρια μοτοσυκλετών, με 54 Παγκόσμιους τίτλους (!) στο ενεργητικό της (GP, Superbike, Off–Road, Trial).
Το DNA της Aprilia ήταν ανέκαθεν αγωνιστικό και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αποτέλεσε φυτώριο αναβατών όπως o Max Biaggi, o Loris Capirossi και φυσικά ο κατά πολλούς «GOAT»(Greatest of All Times), Valentino Rossi.
Ο Ivano Beggio ξεκίνησε αρχικά με την κατασκευή μοτοποδηλάτων 50 cc και σύντομα καταπιάστηκε με τους αγώνες, παραδόξως πως αρχικά με το χώμα, δημιουργώντας το MX μοντέλο Scarabeo, το οποίο προφανώς δεν έχει σχέση με τα –πολύ- μετέπειτα σκούτερ της εταιρίας.
Οι πρώτες επιτυχίες δεν άργησαν να έρθουν σε εθνικό επίπεδο αρχικά, ενώ η παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MX ήταν αξιοσημείωτη.
Το 1985 αποτελεί μια χρονιά σταθμό για την Aprilia, αφού συμβαίνουν ταυτόχρονα δύο γεγονότα που άλλαξαν την πορεία της εταιρίας, σε διαφορετικά βέβαια επίπεδα και κατευθύνσεις.
Από την μία ξεκινά η συνεργασία με την αυστριακή Rotax σε ό,τι αφορά την προμήθεια κινητήρων για πολιτική και αγωνιστική χρήση, και από την άλλη, η Aprilia αποφασίζει να εστιάσει και να ρίξει μεγάλο βάρος (και πόρους) στους αγώνες ταχύτητας.
Είναι αυτό το χρονικό σημείο που αποτελεί την έναρξη δυο διαφορετικών διαδρομών ανάπτυξης και επιτυχιών για την Aprilia.
Τα επόμενα χρόνια τα πολιτικά μοντέλα της εταιρίας πληθαίνουν και αποκτούν τη δημοτικότητα που τους αξίζει, ενώ μπαίνουν επίσης οι βάσεις για την αγωνιστική κυριαρχία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας και στις κατηγορίες των δίχρονων 125 και 250, όπου η Aprilia σημείωσε πολύ μεγάλες επιτυχίες την περίοδο 1992 – 2011, κατακτώντας 19 πρωταθλήματα αναβατών και άλλα τόσα κατασκευαστών.
Όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, μοντέλα όπως τα Τuarag, Pegaso, Caponord, RSV Mille και Tuono καθώς και πληθώρα σκούτερ και μοντέλων μικρού κυβισμού κερδίζουν σιγά-σιγά έδαφος στην αγορά.
Ωστόσο ενώ όλα δείχνουν φαινομενικά καλά, ορισμένες αποφάσεις που λαμβάνονται θα αποδειχθούν τελικά λανθασμένες, ανοίγοντας χρόνιες οικονομικές πληγές, οι οποίες δεν θα καταφέρουν να επουλωθούν.
Η αγορά των Moto Guzzi και Laverda από την Aprilia, η ανεπιτυχής συμμετοχή στις μεγάλες κατηγορίες των GP (2Τ 500 και αργότερα στα τετράχρονα) καθώς και κάποιες εμπορικές αστοχίες, με αυτή του Moto 6.5 να είναι η πιο χαρακτηριστική, προκαλούν οικονομικούς κλυδωνισμούς.
Η σωτηρία βρέθηκε από το όμιλο της Piaggio, που απέκτησε την Aprilia το 2004, σώζοντάς την από ένα αμφίβολο και πολύ δύσκολο μέλλον.
Υπό την σκέπη του Piaggio Group, η Aprilia θα ανασυσταθεί και θα επιστρέψει στο φυσικό της περιβάλλον, τους αγώνες, συνεχίζοντας τις επιτυχίες τόσο στις κατηγορίες των δίχρονων 125 και 250, όσο και στα Superbike, με τρεις τίτλους, το 2010, το 2012 και το 2014.