Κλειδαράς Λάρισα - 24 ώρες

Aprilia αντιγραφή έξυπνων κλειδιών μηχανής - keyless Λάρισα

'Eξυπνα κλειδιά μηχανών Aprilia Λάρισα

Αντριγραφή έξυπνων κλειδιών - σύστημα keyless μηχανής Aprilia

Ψάχνετε κλειδαρά για αντιγραφή έξυπνων κλειδιών μηχανής Aprilia στην Λάρισα

Διαθέτουμε τα πιο σύγχρονα μηχανήματα για να αντιγράψουμε κλειδιά νέας τεχνολογίας για την Aprilia μηχανή σας

Τι είναι τα έξυπνα κλειδιά μηχανής ή σύστημα keyless κλειδώματος μηχανής Aprilia

Με τεχνολογία RFID όταν το τηλεχειριστήριο είναι κοντά στο σκούτερ ή στην μηχανή σας , το σύστημα θα ενεργοποιηθεί και θα ξεκλειδώσει αυτόματα το όχημά σας. Δεν χρειάζονται τα κλασσικά μηχανικά κλειδιά, πατήστε μόνο το κουμπί εκκίνισης χωρίς κλειδί και είστε έτοιμοι.

Επιπλέον το όχημά σας κλέιδώνει αυτόματα όταν απομακρυνθείτε απο αυτό.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης έξυπνων κλειδιών στην Aprilia μηχανή σας.

1. Δεν χρειάζεται κλειδί. Με το τηλεχειριστήριο κοντά στην μηχανή ή το σκούτερ σας, απλώς πατήστε το κουμπί εκκίνησης. Δεν χρειάζεται να βγάλετε το έξυπνο κλειδί από την τσάντα σας ή την τσέπη σας. Μπορείτε να κλειδώσετε / ξεκλειδώσετε απενεργοποιήσετε το όχημά σας ανέπαφα.

2. Στις μηχανές Aprilia που διαθέτουν keyless σύστημα δεν υπάρχει τρύπα κλειδιού, καθιστώντας το όχημα πιο ασφαλή στο νερό και στην σκόνη.
3. Δεν είναι εύκολο να αντιγράψετε το τηλεχειριστήριο έξυπνων κλειδιών.

Πως λειτουργεί ακριβώς το keyless σύστημα στις μηχανές;

Τα έξυπνα κλειδιά χρησιμοποιούν τεχνολογία RFID ή αναγνώριση ραδιοσυχνοτήτων , ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στους αναγνώστες διοδίων.

Η Aprilia μοτοσικλέτα σας χωρίς κλειδί έχει μια κεραία που λαμβάνει το μοναδικό σήμα που της στέλνει το τηλεκοντρόλ σας. Όταν αυτή η κεραία διαβάζει το σωστό σήμα αναγνώρισης, το ηλεκτρονικό σύστημα ξεκλειδώνει το όχημά σας και στη συνέχεια μπορείτε να το εκκινήσετε.

Μπορώ να ξεκλειδώσω την Aprilia μηχανή μου όταν πέσει η μπαταρία και χρησιμοποιώ έξυπνα κλειδιά;

Εξαρτάται από το πόσο πεσμένη είναι η μπαταρία σας. Αν η μπαταρία έχει πέσει τελείως, τότε όχι δεν θα μπορέσετε να ξεκλειδώσετε την μηχανή σας. Το έξυπνο σύστημα κλειδιών για μηχανές όμως δεν καταναλώνει πολύ ενέργεια για να λειτουργήσει. Το μεγαλύτερο πρόβλημά σας θα είναι να βάλετε μπροστά την Aprilia μηχανή απο μια πεσμένη μπαταρία και όχι να το ξεκλειδώστε.

Συμβουλές για τα έξυπνα κλειδιά - keyless μηχανής Aprilia

Πριν προβείτε σε αγορά μηχανής ή σκουτερ Aprilia με σύστημα keyless θα πρέπει να κατανοήσετε πλήρως τον τρόπο που αυτό λειτουργεί. Θα πρέπει να έχετε πάντα ένα δεύτερο εφεδρικό έξυπνο κλειδί της μηχανής σας.

Είμαστε σε θέση με τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού να αντιγράψουμε έξυπνα κλειδιά μηχανών όλων των τύπως.

Ψάχνετε κλειδαρά για Aprilia

Διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και την απαιτούμενη εξειδίκευση για να ανταπεξέλθουμε με απόλυτη επιτυχία σε εργασία για Aprilia
Είμαστε στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, για να πραγματοποιήσουμε με επιτυχία οποιαδήποτε εργασία κλειδαρά θέλετε στην περιοχή της Λάρισας.

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης για την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών σας.

Επιλέξτε μας σήμερα για τις ανάγκες σας για Aprilia.

Aprilia μηχανές και scooters - Ιστορία

Η Aprilia ιδρύθηκε το 1945, μετά την λήξη του Β.Π.Π, ως κατασκευάστρια ποδηλάτων, στο Noale κοντά στη Βενετία.

Ιδρυτής της ήταν ο Alberto Beggio, ο οποίος θέλησε να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση για προσιτά μεταφορικά μέσα, στην ανοικοδομούμενη τότε Ιταλία.

To 1968, την εταιρία ανέλαβε ο γιος του Alberto Beggio, Ιvano, o όποιος έπαιξε και τον πιο καθοριστικό ρόλο στην ιστορία της, μετατρέποντας της από μια βιομηχανία κατασκευής ποδηλάτων, σε μια σημαντική, σεβαστή και αναγνωρίσιμη κατασκευάστρια μοτοσυκλετών, με 54 Παγκόσμιους τίτλους (!) στο ενεργητικό της (GP, Superbike, Off–Road, Trial).

Το DNA της Aprilia ήταν ανέκαθεν αγωνιστικό και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αποτέλεσε φυτώριο αναβατών όπως o Max Biaggi, o Loris Capirossi και φυσικά ο κατά πολλούς «GOAT»(Greatest of All Times), Valentino Rossi.

Ο Ivano Beggio ξεκίνησε αρχικά με την κατασκευή μοτοποδηλάτων 50 cc και σύντομα καταπιάστηκε με τους αγώνες, παραδόξως πως αρχικά με το χώμα, δημιουργώντας το MX μοντέλο Scarabeo, το οποίο προφανώς δεν έχει σχέση με τα –πολύ- μετέπειτα σκούτερ της εταιρίας.

Οι πρώτες επιτυχίες δεν άργησαν να έρθουν σε εθνικό επίπεδο αρχικά, ενώ η παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MX ήταν αξιοσημείωτη.

Το 1985 αποτελεί μια χρονιά σταθμό για την Aprilia, αφού συμβαίνουν ταυτόχρονα δύο γεγονότα που άλλαξαν την πορεία της εταιρίας, σε διαφορετικά βέβαια επίπεδα και κατευθύνσεις.

Από την μία ξεκινά η συνεργασία με την αυστριακή Rotax σε ό,τι αφορά την προμήθεια κινητήρων για πολιτική και αγωνιστική χρήση, και από την άλλη, η Aprilia αποφασίζει να εστιάσει και να ρίξει μεγάλο βάρος (και πόρους) στους αγώνες ταχύτητας.

Είναι αυτό το χρονικό σημείο που αποτελεί την έναρξη δυο διαφορετικών διαδρομών ανάπτυξης και επιτυχιών για την Aprilia.

Τα επόμενα χρόνια τα πολιτικά μοντέλα της εταιρίας πληθαίνουν και αποκτούν τη δημοτικότητα που τους αξίζει, ενώ μπαίνουν επίσης οι βάσεις για την αγωνιστική κυριαρχία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας και στις κατηγορίες των δίχρονων 125 και 250, όπου η Aprilia σημείωσε πολύ μεγάλες επιτυχίες την περίοδο 1992 – 2011, κατακτώντας 19 πρωταθλήματα αναβατών και άλλα τόσα κατασκευαστών.

Όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, μοντέλα όπως τα Τuarag, Pegaso, Caponord, RSV Mille και Tuono καθώς και πληθώρα σκούτερ και μοντέλων μικρού κυβισμού κερδίζουν σιγά-σιγά έδαφος στην αγορά.

Ωστόσο ενώ όλα δείχνουν φαινομενικά καλά, ορισμένες αποφάσεις που λαμβάνονται θα αποδειχθούν τελικά λανθασμένες, ανοίγοντας χρόνιες οικονομικές πληγές, οι οποίες δεν θα καταφέρουν να επουλωθούν.

Η αγορά των Moto Guzzi και Laverda από την Aprilia, η ανεπιτυχής συμμετοχή στις μεγάλες κατηγορίες των GP (2Τ 500 και αργότερα στα τετράχρονα) καθώς και κάποιες εμπορικές αστοχίες, με αυτή του Moto 6.5 να είναι η πιο χαρακτηριστική, προκαλούν οικονομικούς κλυδωνισμούς.

Η σωτηρία βρέθηκε από το όμιλο της Piaggio, που απέκτησε την Aprilia το 2004, σώζοντάς την από ένα αμφίβολο και πολύ δύσκολο μέλλον.

Υπό την σκέπη του Piaggio Group, η Aprilia θα ανασυσταθεί και θα επιστρέψει στο φυσικό της περιβάλλον, τους αγώνες, συνεχίζοντας τις επιτυχίες τόσο στις κατηγορίες των δίχρονων 125 και 250, όσο και στα Superbike, με τρεις τίτλους, το 2010, το 2012 και το 2014.

Επίσημος διαδικτυακός τόπος

ΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΜΑΡΙΝΟΣ- 24 'Ωρες IconΚΛΕΙΔΑΡΑΣ-ΜΑΡΙΝΟΣ- 24 'Ωρες

Μανδηλαρά 40, Λάρισα

4,7 168 reviews

  • Avatar Filippos Markas ★★★★★ πριν από μία εβδομάδα
    Σωστοι επαγγελματιες σε dt χρονο, αψογη δουλεια και λογικες τιμες … More στην αγορα οσον αφορα στην αντιγραφη των immobilizer κλειδιων. Προτιμηστε τους!
  • Avatar George Sg ★★★★★ πριν από 5 μήνες
    Πολύ καλή εξυπηρέτηση, και άμεση ανταπόκριση, είχα το κλειδί έτοιμο … More σε δέκα λεπτά.
  • Avatar Alex Georgio Gl ★★★★★ πριν από έναν μήνα
    Φοβερή εξυπηρέτηση και ευγένεια.Δεν υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίζει … More κάποιος πρόβλημα με οποιοδήποτε κλειδί είτε σπιτιού είτε αυτοκινήτου είτε δεν ξέρω τι άλλο, και να μη σου βρούνε την λύση άμεσα...Respect.

Copyright © 2021 - 2024 Μαρίνος Κλειδαράς Λάρισα. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
closehomebarsmobilechevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram